მეექვსე დღე;ჩემს დრაივზე შევქმენი საქაღალდე რომელსაც დავარქვი სახელი;მარიამ ზუმბაძე
.დოკუმენტის ორგანიზებისათვის შევქმენი ახალი საქაღალდე;კურსის რესურსები, ,მოსწავლის ნიმუში,სასწავლო პროექტის გეგმა,სასწავლო პროექტის დამხმარე,შევედით ბლოგზე შევქმერნი ახალი ფეიჯი,რომელსაც დავარქვი პორტფოლიო,მოვნიშნე და ავირჩიე ლინკი და ჩავსვი დაკოპირებული პორტფოლიოს მისამართი და გამოვაქვეყნე გვ
ერდი,რომ გამოჩენილიყო. შევედი დიზაინში და მოვნიშნე გვერდი და შევინახე .შევედი
მთავარ მასალაზე;სახელმძღვანელოში სასწავლო ნიმუსების შექმნა,წავიკითხე აქტივობა 1 და2 ,მოვიძიე მასალა გიორგის ბლოგიდან და ვიმუშავეთ წყვილებში,როგორც ჩეკლისტებზე ასევე პრეზევტაციაზე.მომეცა სახლში დავალება მოსწავლესთვის შევქმნა ჩეკლისტი და პრეზენტაცია.წავიკითხო მოდული4. მადლობა ტრენერს.
.დოკუმენტის ორგანიზებისათვის შევქმენი ახალი საქაღალდე;კურსის რესურსები, ,მოსწავლის ნიმუში,სასწავლო პროექტის გეგმა,სასწავლო პროექტის დამხმარე,შევედით ბლოგზე შევქმერნი ახალი ფეიჯი,რომელსაც დავარქვი პორტფოლიო,მოვნიშნე და ავირჩიე ლინკი და ჩავსვი დაკოპირებული პორტფოლიოს მისამართი და გამოვაქვეყნე გვ
ერდი,რომ გამოჩენილიყო. შევედი დიზაინში და მოვნიშნე გვერდი და შევინახე .შევედი
მთავარ მასალაზე;სახელმძღვანელოში სასწავლო ნიმუსების შექმნა,წავიკითხე აქტივობა 1 და2 ,მოვიძიე მასალა გიორგის ბლოგიდან და ვიმუშავეთ წყვილებში,როგორც ჩეკლისტებზე ასევე პრეზევტაციაზე.მომეცა სახლში დავალება მოსწავლესთვის შევქმნა ჩეკლისტი და პრეზენტაცია.წავიკითხო მოდული4. მადლობა ტრენერს.
მადლობა თქვენ ასეთი ნამუშევრებისათვის
ОтветитьУдалить